Thursday, January 8, 2015

THAT FEELING

Tumblr/Traintobefit
Years have past by and something was always gnawing away inside me. You're probably wondering what I'm talking about. About 5 years ago fashionblogs became really popular. As a 15 year old girl I had a small blog. It wasn't a great deal; a few posts, some readers. But I still regret that I didn't continue with it. Some time ago I accidentally visited my old blog and I saw that there had been a few visitors each month. It was a pleasant surprise. Also, I've been a frequent reader of various fashion-, beauty-, and lifestyle blogs myself. The feeling was always there chewing inside of me. That's why I'm just going to try it again. When you like something, then you just should do it, right? This blog is the result.

I'm going to try my hardest to make this blog fun and interesting. What you can expect from this blog from now on is: New in (beauty and fashion) products, reviews, tips, webshop favourites, outfits, wishlist and inspiration. Also I will dedicate a part of my blog to lifestyle; sports, sportsoutfits, health tips etc. 

Now there's only one thing left to do: Add my blog to your favourites and keep an eye on all of the interesting posts there will come!

/ Er zijn jaren voorbij gegaan en er bleef altijd iets aan mij knagen. Nu zul je je vast afvragen waar ik het over heb. Zo'n 5 jaren geleden waren de 'fashionblogs' in opkomst en heb ik als 15-jarige meid een kleine blog gehad. Het stelde niet veel voor; een aantal posts, een paar lezers. Maar toch, ik heb er nog steeds spijt van dat ik dit niet heb doorgezet. Laatst kwam ik toevallig weer eens op het blog terecht en zag ik dat ik nog steeds iedere maand een aantal bezoekers had gehad.Dit was een leuke verrassing. Bovendien ben ik zelf altijd een frequent lezer geweest van verschillende fashion-, beauty-, en lifestyleblogs. Het gevoel heeft er altijd gezeten en zal ook altijd vanbinnen blijven knagen. Ik wil het daarom weer opnieuw gaan proberen; als je iets leuk vind, dan moet je het toch gewoon doe? Zie hier, het resultaat.

Ik ga mijn uiterste best doen om dit blog leuk en interessant te maken. Wat je hier de komende tijd zoal kunt verwachten, is het volgende: Aankopen van (beauty en fashion) producten, reviews, tips, favoriete artikelen uit webshops, outfits, wenslijstjes en inspiratie. Ook zal ik een deel van mijn blog wijden aan lifestyle; sport, sportoutfits, voedingstips en artikeltjes over andere populaire onderwerpen.
Nu zit er nog maar 1 ding op voor jou: Voeg mijn blog toe aan je favorieten en houd in de gaten welke interessante posts de komende tijd allemaal zullen verschijnen!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je berichtje! <3
/ Thanks for your comment! <3