Tuesday, January 13, 2015

PRIMARK

Sneak preview of my purchases!
Sneak preview of my purchases!
This morning I had an examn on school, and like many other times I had to visit the Primark on my way home. I've loved this store for many years, but it became a little more 'expensive' lately. As far as you can call Primark expensive. I bought a couple off cute things, which I will show to you soon. I also saw an amazing jumpsuit, but my size was sold out. Really a shame! It was so cute for the summer, with a pair of sandals, sunglasses on my face... I could see the picture very clear and was directly in love!
One of the biggest frustrations I have with Primark are the paper bags. They look cool and are also good for the environment, but on rainy days like today they are really not practical. I was prepared by bringing another bag with me. When I was at the trainstation exchanging the stuff I bought, people gave me a really weird face. But things like this you only get when you shop a lot (;

/ Ik heb vanochtend tentamen gehad op school in Tilburg en, zoals heel vaak, kan ik het dan niet laten om op de terugweg naar het Zuiden eventjes een bezoekje te brengen aan de Primark. Ik vind het al jaren een geweldige winkel, al is hij de laatste tijd wel iets 'duurder' geworden. Voor zover je de Primark duur kunt noemen. Ik heb een aantal dingetjes gekocht, die ik een van de komende dagen zal showen. Ik zag ook een ont-zet-tend leuke jumpsuit, waarvan mijn maat er niet meer was ): Echt balen! Als ik er binnenkort nog eens kom, zal ik zeker voor die jumpsuit kijken. Hij was zo leuk voor in de zomer, met een paar sandaaltjes eronder, zonnebril op... Ik zag het al helemaal voor me en was op slag verliefd, maar helaas.
Een grote ergernis bij de Primark vind ik de papieren tassen. Ze zien er leuk uit en zijn natuurlijk ook goed voor het milieu, maar op regenachtige dagen zoals vandaag zijn ze zo niet praktisch. Ik had me hier al op voorbereid door een stoffen tas van thuis mee te nemen. Toen ik op het station alle spulletjes aan het omwisselen was, keken mensen me wel heel raar aan. Maar ja, dit soort dingen begrijp je alleen als je vaak shopt (; 

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je berichtje! <3
/ Thanks for your comment! <3