Sunday, January 11, 2015

BOOK: POWERFOOD

I just want to take the time to share this book with you. Powerfood, by Rens Kroes. For years I've been inspired by Rens' sister: Doutzen Kroes. I think she is so gorgeous and she's a role model for a lot of people. But her sister is really talented too. Rens wrote an inspiring, convenient cookbook. 
/ Ik wil even de tijd nemen om bovenstaand boek met jullie te delen. Powerfood van Rens Kroes. Ik werd al jarenlang ontzettend geïnspireerd door de zus van Rens: Doutzen Kroes. Ik vind haar echt een prachtig model en ze vormt echt een voorbeeld voor mensen. Maar haar zusje kan er ook wat van! Rens schreef een ontzettend inspirerend, handig receptenboek. 
Besides delicious recipes you can find nice written little stories and tips. De recipes in the book are not that hard and especially: they are healthy. Besides things like salads that are considered as healthy already, there are recipes of muffins, pies and icecream. Rens made a healthy variation of it.
/ Naast heerlijke recepten staan er leuke stukjes geschreven tekst in, zoals ik ook op een foto zal laten zien. De recepten die in het boek staan zijn over het algemeen niet moeilijk en zijn bovenal verantwoord. Naast allerlei dingen die vanzelfsprekend als gezond worden beschouwd, zoals salades, staan er ook recepten in van muffins, taarten en ijs. Rens heeft hiervan allerlei lekkere gezonde varianten gemaakt. 

The pages that I like the most, are pages with ingredients/species and the pages with various tips against flu and things alike. Not just a cookbook, as you can see!
/ De pagina's die mij vooral aanspreken, zijn de pagina's waarop allerlei ingrediënten/kruiden staan en waarop allerlei tips tegen kwaaltjes worden gegeven. Niet zomaar een kookboek dus!

5 comments:

  1. Deze bladerde ik laatst door in de boekenwinkel, hij lijkt me erg leuk en vooral handig ja! :)

    ReplyDelete
  2. Dit boek ga ik zeker nog aanschaffen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is ook zeker de moeite waard (: Zeker als je interesse hebt in gezonde voeding etc.

      Delete

Bedankt voor je berichtje! <3
/ Thanks for your comment! <3