Thursday, January 15, 2015

ACTIVE AGAIN


Weheartit/JulieJacobs                       Weheartit/Trine                 Weheartit/JulieJacobs
Zoals ik in mijn vorige artikel al aangaf: Het is weer zover! Ik ga weer fitnessen! 
Ik ben zo ontzettend blij, want ik heb het erg gemist om een paar keer per week te gaan sporten.
Rond de zomer heb ik zo'n 5 maanden 2 tot 3 keer per week samen met een vriendin gesport, waarna het abonnement verlopen was. Mijn vriendin is verhuisd, dus daarna is het er niet meer van gekomen om te gaan sporten. Maar ik miste het enorm en heb daarom besloten vanaf nu in mijn eentje te gaan, bij een ander fitnesscentrum. Ik ben op proefles geweest en binnenkort ga ik me inschrijven.

Fitsnest een van jullie ook? En hoe vaak per week doe je dit?

/ Like I already said in my previous article: Finally! I'm going to workout again.
I'm really happy, because I've missed it so much. In the summer I've worked out together with a friend of mine 2/3 times a week, for 5 months. But then the subscription was expired and my friend moved away. But I really missed it, so I'm going to work out again on my own. I've taken an introduction lesson  and soon I'm going to register.  

Does one of you work out also? And how often?



No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je berichtje! <3
/ Thanks for your comment! <3